fredag 21 oktober 2016

Vecka 42-43

Hej!

Den här veckan har vi pratat om att hålla ordning och reda på sina saker, Hänger jag upp mina kläder på hyllan? Kommer jag ihåg att ta med mig jackan från matsalen?
Vi har lekt lekar, jobbat med löv och haft massage. Idag har vi även lekt tomtesmyg i idrottssalen.

Nästa vecka fortsätter vi med värdegrundstrappan "Jag har ordning och reda på mina saker",
ur LGR11 .... deltar aktivt och gör mitt bästa för att nå målen.

Vi kommer nästa vecka börja med lite halloween pyssel, fortsätta med lekar och dans i dramarummet. Vi avslutar veckan med musiklekar i idrottssalen.

Idag är det sista dagen för Mårten som har varit vikarie hos oss på Bryngelstorpskolan sedan skolstart. Vi tackar och önskar honom en trevlig resa till Nya Zeeland och jobbet i Norge därefter.

Vi hälsar en nygammal vikarie välkommen tillbaka, Andy Tabib. Han kommer att jobba här i fyra veckor först och främst.

Nu när det har blivit kallare ute säger vi till barnen att de ska ha jackor på sig - vilket inte är självklart för alla.

/ Trevlig helg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar